Regulamentul sistemului de comenzi online

Regulamentul sistemului de comenzi online

Regulamentul sistemului de comenzi online pe site-ul www.partex.ro

1. Informații generale

1.1 Proprietarul sistemului de comenzi online care funcționează la adresa www.partex.ro, denumit în continuare Sistem, este compania Partex Marking Systems Sp. z o.o., cu sediul social în Lubicz, ul. Małgorzatowo 1C, NIP 879-21-25-246, REGON 871189193, denumit în continuare Furnizor.

1.2 Oferta sistemului este adresată entităților comerciale, denumite în continuare Client.

1.3 Prin înregistrare, Clientul își exprimă consimțământul ca Furnizorul să-și utilizeze datele Clientului în scopurile necesare efectuării de tranzacție de cumpărare-vânzare și în scopuri de marketing, cum ar fi anunțarea promoțiilor curente și a noilor produse în ofertă.

1.4 Furnizorul oferă produse noi și complet funcționale.

1.5 Fotografiile bunurilor prezentate în Sistem pot avea un aspect ușor diferit de cel al produselor originale.

1.6 Intrarea înregistrată în Sistem echivalează cu acceptarea Regulamentului acestuia.

1.7. Compania Partex Marking Systems Sp. z o.o. deține toate drepturile (inclusiv drepturi de autor, mărci comerciale, brevete și proprietate intelectuală) legate de conținutul prezentat pe site-ul www.partex.pl (inclusiv produse, texte, grafică și logo-uri). Nu este permisă copierea, salvarea, publicarea, distribuirea sau reproducerea informațiilor conținute pe site-urile Partex Marking Systems Sp. z o.o. fără permisiunea scrisă prealabilă, cu excepția imprimării sau salvării acestui conținut pentru uz privat.


2. Comenzi

2.1 Pentru a efectua cumpărături în Sistem, trebuie mai întâi să vă înregistrați.

2.2 În formularul de înregistrare, Clientul se angajează să furnizeze date conforme cu realitatea. Aceste date vor fi utilizate pentru a emite o factură fiscală.

2.3 Prin plasarea unei comenzi, Furnizorul este autorizat să emită o factură fiscală fără semnătura destinatarului.

2.4 Comanda este confirmată prin fax, telefon sau e-mail în termen de 48 de ore.


3. Politică de prețuri

3.1 Înainte de conectare, toate prețurile de bază specificate pe site prezintă prețurile care figurează pe listă de prețuri a companiei Partex Marking Systems Sp. z o.o.

3.2 După conectarea la sistem, Clientului i se atribuie automat reduceri pentru grupuri individuale de mărfuri. Condițiile comerciale sunt convenite individual cu departamentul de vânzări al Furnizorului.

3.3 În timpul campaniilor promoționale, prețurile de listă sunt reduse în conformitate cu condițiile promoției. Este posibil să apară greșeli în cadrul serviciului. Într-un astfel de caz, Clientul care plasează comandă pentru un articol cu un preț introdus în mod eronat, va fi informat imediat cu privire la eroare produsă.

3.4 Prețurile indicate în Sistem sunt prețuri unitare nete și brute. Prețul net de catalog este afișat în lista principală de produse. Prețul brut este afișat făcând clic pe articolul dat.

3.5 Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile.

3.6 Furnizorul se angajează să-l informeze pe Clientul care a plasat o comandă pentru bunurile în cauză, cu privire la modificarea prețului acestor bunuri, în cazul în care modificarea respectivă nu a fost încă introdusă în Sistem. Într-o astfel de situație, Clientul are dreptul de a anula comanda plasată.

3.7 Catalogul de produse și prețurile din Sistem trebuie considerate ca fiind informații de preț și nu ca o ofertă în sensul Codului civil.


4. Modalități de plată

4.1 Plata pentru bunurile achiziționate poate fi efectuată după cum urmează:

a) În numerar la ridicarea personală a bunurilor.

b) Prin plată anticipată, după emiterea unei facturi proforme.

c) În numerar la livrare. Plata este percepută de curierul care livrează bunurile.

d) Prin transfer bancar amânat, la termenul de plată în conformitate cu contractul comercial.

e) Prin transfer online realizat de către operatorul platformei Przelewy24.

4.2 Operatorul cardurilor de plată este PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Judiciar Național ținut de Judecătoria Raională Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a VIII-a Economică a Registrului Judiciar Național sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

4.3 Începând cu 1 octombrie 2020, vă rugăm ca plățile (pe baza facturilor proforme și a plăților amânate) să fie efectuate utilizând mecanismul de plată divizată.


5. Livrare

5.1 Bunurile comandate sunt livrate Clientului prin firma de curierat. Clientul poate, de asemenea, să ridice el însuși bunurile comandate de la sediul Furnizorului.

5.2 Costurile de livrare pentru comenzile cu o valoare netă mai mică de 2.000,00 PLN sunt suportate de către Client.

5.3 Comenzile cu o valoare netă mai mare de 2.000,00 PLN sunt expediate pe cheltuiala Furnizorului.

5.4 Termenul de livrare a produselor comandate este stabilit prin confirmarea comenzii trimisă clientului.

5.5 Bunurile sunt livrate la adresa de livrare indicată în comandă, împreună cu Factura fiscală.

5.6 Bunurile sunt eliberate după semnarea de către Client a scrisorii de trăsură sau a copiei de Factură. Clientul este obligat să verifice dacă toate bunurile comandate se află în colet. În cazul în care există nereguli cu privire la tipurile, cantitatea sau starea bunurilor livrate, vă rugăm să contactați telefonic persoana care se ocupă de comanda Dumneavoastră.

5.7 Costurile de livrare sunt refacturate.

5.8 La cererea Clientului, bunurile pot fi trimise printr-o altă firmă de curierat decât cea propusă de Furnizor. Un client care are contractul cu o altă firmă de curierat este obligat să-l informeze pe Furnizorul despre acest fapt în notele la comandă, indicând în același timp numărul său de Client din firmă de curierat.

5.9 În cazul în care Clientul ridică personal bunurile, nu suportă costuri de livrare.


6. Factură de achiziție

6.1 Facturile fiscale pentru bunurile achiziționate sunt emise de compania Partex Marking Systems Sp. z o.o.

6.2 Datele Clientului furnizate în formularul de înregistrare vor fi incluse în factură. În cazul în care aceste detalii se modifică, Clientul se angajează să-l informeze imediat pe Furnizorul.

6.3 În cazul ridicării personale, Clientul va ridica bunurile împreună cu Factura originală.

6.4 În cazul în care comanda este expediată prin firma de curierat, Factura de achiziție este trimisă împreună cu coletul.


7. Returnarea mărfurilor

7.1 În cazul în care se constată deteriorări sau dacă bunurile livrate Clientului nu corespund comenzii, trebuie contactat Furnizorul pentru a preciza condițiile de returnare a bunurilor.

7.2 Clientul are dreptul de a returna bunurile comandate într-o perioadă care nu depășește 14 zile de la ridicarea bunurilor, cu condiția că:

a) Starea bunurilor este intactă.

b) Bunurile se returnează în ambalajul original deteriorat numai în locurile desemnate în acest scop.

c) Bunurile nu au fost produse sau procurate la cererea specială a Clientului.

7.3 Costurile aferente returnării bunurilor comandate sunt suportate de către Client.

7.4 În cazul plății anticipate sau a plății online, fondurile pentru produsele achiziționate vor fi rambursate în termen de 7 zile de la primirea returului la biroul Partex. Rambursarea se va face prin transfer bancar către contul indicat de cumpărător.


8. Prelucrarea datelor cu caracter personal

8.1 Operatorul datelor cu caracter personal este compania Partex Marking Systems Sp. z o.o., cu sediul social în Lubicz, ul. Małgorzatowo 1C, tel. 56 659 08 02, e-mail: office@partex.pl.

8.2 Datele sunt prelucrate în scopul gestionării și realizării comenzilor.

8.3 Datele vor fi păstrate pentru perioada necesară îndeplinirii scopului.

8.4 Persoana vizată are dreptul de acces la datele sale, la rectificarea datelor, ștergerea, restricționarea prelucrării, transferul datelor și la depunerea unei plângeri la autoritatea de supraveghere.

8.5 Datele nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri.

8.6 Furnizarea de date este voluntară, însă necesară realizării scopului declarat.

8.7 Datele sunt prelucrate în temeiul art. 6 alin. (1) lit. (b) din Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal din 27 aprilie 2016, denumit în continuare GDPR.

Folosim cookie-uri pentru a oferi servicii la cel mai înalt nivel. Rămânând pe site, sunteți de acord cu înregistrarea sau utilizarea acestora. Află mai multe